Zobrazeno 18 z 18 dokumentů
Seřadit:
  • Od nejnovějších
  • Od nejstarších
  • Abecedně
Zpráva z kvantitativního šetření, realizace březen – duben 2021
Zobrazit (PDF 1 502 kB)
Mobility KA102 a KA116, výzvy 2014-2020, aktualizace: červen 2022
Zobrazit (XLSX 1 219 kB)
Mobility KA101, výzvy 2014-2020, aktualizace: červen 2022
Zobrazit (XLSX 1 095 kB)
Mobility KA102 a KA116, výzvy 2014-2020, aktualizace: červen 2022
Zobrazit (XLSX 1 232 kB)
Mobility KA101, výzvy 2014-2020, aktualizace: červen 2022
Zobrazit (XLSX 1 104 kB)
Zpráva z výzkumu motivací a bariér koordinátorů projektů programu Erasmus+
Zobrazit (PDF 233 kB)
Zpráva z výzkumu motivací a bariér koordinátorů projektů programu Erasmus+
Zobrazit (PDF 235 kB)
Zpráva z kvantitativního šetření, realizace září-říjen 2020

Zobrazit (PDF 604 kB)
Cílem výzkumu bylo zmapovat zkušenosti koordinátorů s přípravou projektové žádosti Erasmus+. Konkrétně s realizací projektů Erasmus+ z hlediska administrativní náročnosti. Dále porovnat rozdíly v administraci projektů Erasmus+ s projekty poskytovaných DZS v předchozím období či projekty poskytovaných v jiných dotačních titulech s motivací, zájmem, podporou v instituci a mimo ni.
Zobrazit (PDF 967 kB)
Národní zpráva o dopadu zahraničních mobilit na další vzdělávací dráhu a profesní život žáků a studentů
Zobrazit (PDF 517 kB)
Analýza implementace ECVET

Analýza implementace ECVET

Analýza implementace ECVET v závěrečných zprávách projektů KA1 Erasmus+ odborné vzdělávání a příprava z výzev 2014 – 2017
Zobrazit (PDF 186 kB)
Dopad programu Erasmus+ na jednotlivce

Dopad programu Erasmus+ na jednotlivce

​​​​​​​Dopad programu Erasmus+ na jednotlivce
Zobrazit (PDF 2 942 kB)
Quantitative research report, October 2018
Zobrazit (PDF 1 034 kB)
Research objectives was to obtain feedback from foreign mobility participants that would help to further support Erasmus+ applicants at the national level.
Zobrazit (PDF 3 066 kB)
Výsledky dotazníkového šetření k vytváření jednotek výsledků učení a principům ECVET Erasmus+ KA1, výzva 2018
Zobrazit (PDF 195 kB)