Participativní představení pro studenty na téma Ústava – demokracie – svoboda. Neformální vzdělávání mládeže Domu zahraniční spolupráce v Praze ve spolupráci s Horáckým divadlem Jihlava.
Již počtvrté v řadě vám předkládáme sborník výjimečných počinů na poli mezinárodního vzdělávání, které se v českém prostředí urodily za poslední rok. Již tradičně jsme vybrali ty nejlepší z projektů spolupráce, výjezdů, dobrovolnictví a dalších aktivit v sedmi programech a sítích, které Dům zahraniční spolupráce spravuje, a nechali odbornou porotu posoudit, které z nich si zaslouží Cenu DZS za mimořádný přínos českému vzdělávání. Na následujících stránkách vám představujeme nejen vítěze, ale celkem 66 úspěšných projektů organizací, institucí i výjezdů jednotlivců, neboť věříme, že i jejich aktivity si zaslouží vaši pozornost.
Fyzické výjezdy i virtuální aktivity mají své výhody a nevýhody. Specifičnost oborů vzdělání bývá koordinátory často uváděna jako hlavní důvod, proč nelze mobilitu realizovat virtuálně. Zatímco projektů realizovaných výhradně virtuální formou mobility je stále poskrovnu, počty projektů s kombinovanými mobilitami se zvyšují. K tomu, aby se i u nás rozvíjely zdárně a smysluplně a přinášely užitek účastníkům, vysílající a přijímající organizaci, má přispět i tato brožura.
Brožura je výsledkem spolupráce VET týmu a DZS . Jejím hlavním cílem je přispět ke zvyšování kvality projektů Erasmus+ a představit jak vybrané evropské nástroje, tak principy kvality doporučované pro plánování a realizaci těchto projektů.
Střednědobé hodnocení využívání ECVET v rámci programu Erasmus+
Cílem této publikace je shrnout dosažené výsledky implementace ECVET, posoudit je, identifikovat jejich pozitivní a negativní rysy a navrhnout záměry v implementaci ECVET pro příští léta.
Mid-Term Evaluation of hte Use of ECVET within the Erasmus+ Programme
The aim of this publication is to summarize the results achieved during the implementation of ECVET, to assess them, to identify their positive and negative aspects, and to...
Publikace je určena zkušeným i nezkušeným předkladatelům projektů Erasmus+ v oblasti neformálního vzdělávání mládeže, kteří cílí na participační aspekty práce s mládeží.