Překlad hlavních zjištění třetího vydání studie Key data on early childhood education and care in Europe, která přináší hloubkovou analýzu prostředí vzdělávání a péče v raném dětství v 37 evropských zemích – od přístupů, přes vývoj za posledních deset let až po současné trendy.
Třetí vydání studie Key data on early childhood education and care in Europe.
Hloubková analýza prostředí vzdělávání a péče v raném dětství v 37 evropských zemích – přístupy, vývoj za posledních deset let i současné trendy. Náhled na dostupnost vzdělávání a péče, správu, financování, personálního obsazení, kurikulum, zajišťování kvality a nově také na inkluzi, pracovní podmínky zaměstnanců a jejich platy.
Pravidelně aktualizovaná zpráva System-level indicators on education and training systems in Europe (dříve Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe) přináší přehled ukazatelů vývoje politiky v oblasti vzdělávání a odborné přípravy v evropských zemích – nově v podobě interaktivního webového nástroje.
Dílčí část věnovaná vzdělávání a péči v raném dětství zkoumá, jak jsou na tom evropské země, pokud jde o právo na finančně dostupné kvalitní vzdělávání a péči v raném dětství pro všechny děti.
Překlad studie Validation of non-formal and informal learning in higher education in Europe, která zkoumá, zda a do jaké míry systémy vysokoškolského vzdělávání v Evropě uznávají a validují výsledky neformálního a informálního učení.
Tato zpráva Eurydice zkoumá, zda a do jaké míry systémy vysokoškolského vzdělávání v Evropě uznávají a validují výsledky neformálního a informálního učení. Na základě řídicích dokumentů a cílů EU stanovených v rámci Boloňského procesu zpráva zkoumá uznávání neformálního a informálního učení jako alternativní přístupové cesty ke vzdělání a způsobu, jak splnit požadavky ve vysokoškolském studiu. Kromě toho se publikace zabývá i typy vzdělávacích aktivit, které lze validovat, a mechanismy zajišťování kvality, o něž se praxe uznávání a potvrzování opírá.
Zpráva zahrnuje 37 vzdělávacích systémů, které jsou součástí sítě Eurydice, a obsahuje kvalitativní údaje za akademický rok 2023/2024.
Pravidelně aktualizovaná zpráva Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe přináší přehled strukturálních ukazatelů vývoje politiky v oblasti vzdělávání a odborné přípravy v evropských zemích.
Tato dílčí zpráva věnovaná vzdělávání a péči v raném dětství zkoumá, jak jsou na tom evropské země, pokud jde o právo na finančně dostupné kvalitní vzdělávání a péči v raném dětství pro všechny děti.
Pravidelně aktualizovaná studie Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe zahrnuje v roce 2022 více než 30 strukturálních ukazatelů vývoje politiky v oblasti vzdělávání a odborné přípravy v evropských zemích, přehled hlavních reforem v těchto oblastech od roku 2015 a zcela nový soubor ukazatelů digitálních kompetencí.
Jaká vzdělávací politika má potenciál ovlivnit výsledky studentů v matematice a přírodních vědách? Přinášíme překlad hlavních zjištění studie věnované výuce matematiky a přírodních věd na školách v Evropě.
Jaká vzdělávací politika má potenciál ovlivnit výsledky studentů v matematice a přírodních vědách?
Studie se zabývá tím, co orgány školské správy napříč Evropou dělají pro posílení motivace žáků učit se matematiku a přírodní vědy, zlepšení dosahovaných výsledků a jak pomáhají těm, kteří v těchto předmětech zaostávají.
Pravidelně aktualizovaná studie Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe zahrnuje v roce 2021 více než 20 strukturálních ukazatelů vývoje politiky v oblasti vzdělávání a odborné přípravy v evropských zemích.
Jak usnadnit účast na vzdělávání a odborné přípravě dospělým s nízkou úrovní základních dovedností nebo s nízkou kvalifikací? Právě na tuto otázku se snaží odpovědět studie Eurydice Adult education and training in Europe: Building inclusive pathways to skills and qualifications.
Pravidelně aktualizovaná studie Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe zahrnuje více než 30 strukturálních ukazatelů vývoje politiky v oblasti vzdělávání a odborné přípravy v jednotlivých evropských zemích.
Pravidelně aktualizovaná studie Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe zahrnuje více než 30 strukturálních ukazatelů vývoje politiky v oblasti vzdělávání a odborné přípravy v jednotlivých evropských zemích.
K tématu předškolního vzdělávání, jemuž se věnovala již v minulosti, se síť Eurydice vrací studií Key Data on Early Childhood Education and Care in Europe – 2019 Edition.
Shrnutí hlavních zjištění tematické zprávy, tzv. Eurydice Brief, je dostupný také v češtině.
Pravidelně aktualizovaná studie Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe zahrnuje více než 30 strukturálních ukazatelů vývoje politiky v oblasti vzdělávání a odborné přípravy v jednotlivých evropských zemích.