Kvalitní informace o tom, co absolventi dělají po získání kvalifikace a odchodu ze vzdělávání do praxe, jsou zásadní pro pochopení příčin problémů se zaměstnaností absolventů vysokoškolského nebo odborného vzdělávání a přípravy v určitých regionech, hospodářských odvětvích nebo oborech. Mohou pomoci také k nalezení řešení.
První šetření realizované mezi zahraničními absolventy českých vysokých škol a účastníky studijních pobytů v České republice. Zaměřil se na jejich vztah k ČR, hodnocení studia i profesní dráhu. Výzkum vznikl jako součást aktivit programu Czechia Alumni.
Participativní představení pro studenty na téma Ústava – demokracie – svoboda. Neformální vzdělávání mládeže Domu zahraniční spolupráce v Praze ve spolupráci s Horáckým divadlem Jihlava.
Pravidelně aktualizovaná studie Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe zahrnuje v roce 2022 více než 30 strukturálních ukazatelů vývoje politiky v oblasti vzdělávání a odborné přípravy v evropských zemích, přehled hlavních reforem v těchto oblastech od roku 2015 a zcela nový soubor ukazatelů digitálních kompetencí.
V pravidelně aktualizovaných publikacích Organisation of school time in Europe. Primary and general secondary education se dozvíte o termínech zahájení a ukončení školního roku a rozložení doby prázdnin v primárním a všeobecném sekundárním vzdělávání v evropských zemích, včetně existujících regionálních variant.
Jaká vzdělávací politika má potenciál ovlivnit výsledky studentů v matematice a přírodních vědách? Přinášíme překlad hlavních zjištění studie věnované výuce matematiky a přírodních věd na školách v Evropě.
Pravidelně aktualizované publikace The structure of the European education systems: Schematic Diagrams zachycují ve formě diagramů strukturu vzdělávacích systémů v jednotlivých evropských zemích od preprimární po terciární úroveň. Součástí zpráv je mapka představující hlavní organizační modely v primárním a nižším sekundárním vzdělávání a průvodce jak číst diagramy.