Erasmus roste. Dům zahraniční spolupráce spustil celonárodní kampaň k novému Erasmus+

Mottem osvětové kampaně představující nové období Erasmus+ (2021-2027) je "Erasmus roste. Buďte u toho".

„Chceme veřejnosti představit novinky programu a zdůraznit skutečnost, že Erasmus+ je bezmála pro každého a že zapojit se nebylo nikdy jednodušší,“ vysvětluje strategii kampaně Gabriela Pátková z komunikačního oddělení Domu zahraniční spolupráce (DZS). „I proto naše vizuály směřují na různé skupiny obyvatel. Vystupují v nich zahraniční účastníci programu, kteří roztomilou češtinou zvou české kolegy a vrstevníky, aby se do mezinárodních projektů také zapojili a přijeli k nim.“

Na vizuálech se objeví irský učitel ze základní školy, dánská knihovnice, vysokoškoláci z univerzity v Sydney, mistrová ze ševcovské dílny v Miláně nebo účastníci výměny mládeže na eko-projektu v Portugalsku. Dohromady tak reprezentují různé sektory vzdělávání, které program Erasmus+ podporuje.

Kampaň poběží celý podzim a objeví se i na začátku roku 2022. Součástí bude rozsáhlá reklama v online i ve venkovním prostoru (například ve vitrínách Citylight nebo v příměstské dopravě). Vytvořena byla také speciální webová stránka www.erasmusroste.cz, která zájemcům poskytuje podrobnější informace. Stěžejním pilířem celé kampaně je videospot, který budou mít diváci šanci vidět na televizních obrazovkách i v kinech. A o informace nepřijdou ani posluchači rádií.

Kampaň bude k vidění i na putovní výstavě, která představí také novinky v programu Evropský sbor solidarity. Výstava odstartuje první týden v září v Plzni, Liberci a Olomouci. Postupně doputuje do všech krajských měst České republiky, kde ji najdete v nákupních centrech.

Erasmus roste ukázka vizuálu
Ukázka jednoho z vizuálů ke kampani Erasmus roste.