Stipendijní nabídka Akademické informační agentury (AIA) určená studentům, pedagogům a akademickým pracovníkům aktuálně působícím na veřejných vysokých školách v Česku.
Stipendijní nabídka Akademické informační agentury (AIA) určená studentům, pedagogům a akademickým pracovníkům aktuálně působícím na veřejných vysokých školách v České republice.
Fyzické výjezdy i virtuální aktivity mají své výhody a nevýhody. Specifičnost oborů vzdělání bývá koordinátory často uváděna jako hlavní důvod, proč nelze mobilitu realizovat virtuálně. Zatímco projektů realizovaných výhradně virtuální formou mobility je stále poskrovnu, počty projektů s kombinovanými mobilitami se zvyšují. K tomu, aby se i u nás rozvíjely zdárně a smysluplně a přinášely užitek účastníkům, vysílající a přijímající organizaci, má přispět i tato brožura.
Brožura je výsledkem spolupráce VET týmu a DZS . Jejím hlavním cílem je přispět ke zvyšování kvality projektů Erasmus+ a představit jak vybrané evropské nástroje, tak principy kvality doporučované pro plánování a realizaci těchto projektů.
Cílem publikace pro učitele mateřských, základních a středních škol je představit možnosti jak lze propojit mezinárodní projekty a výuku robotiky, kódování a základů programování. Publikace představuje příklady úspěšných projektů eTwinning a Erasmus+, které se těmto tématům věnovaly, a přináší také informace o dalších zajímavých národních i evropských iniciativách. Součástí je také 15 konkrétních námětů na výukové aktivity.
Jak souvisí uspořádání školní třídy s výukovými aktivitami, které se v ní odehrávají? Představení flexibilního uspořádání prostoru s využitím digitálních technologií pro podporu učení.
Střednědobé hodnocení využívání ECVET v rámci programu Erasmus+
Cílem této publikace je shrnout dosažené výsledky implementace ECVET, posoudit je, identifikovat jejich pozitivní a negativní rysy a navrhnout záměry v implementaci ECVET pro příští léta.