Zobrazeno 6 z 6 dokumentů
Seřadit:
  • Od nejnovějších
  • Od nejstarších
  • Abecedně
Jaká vzdělávací politika má potenciál ovlivnit výsledky studentů v matematice a přírodních vědách? Přinášíme překlad hlavních zjištění studie věnované výuce matematiky a přírodních věd na školách v Evropě.
Zobrazit (PDF 2 815 kB)
Jaká vzdělávací politika má potenciál ovlivnit výsledky studentů v matematice a přírodních vědách?

Studie se zabývá tím, co orgány školské správy napříč Evropou dělají pro posílení motivace žáků učit se matematiku a přírodní vědy, zlepšení dosahovaných výsledků a jak pomáhají těm, kteří v těchto předmětech zaostávají.
Zobrazit (PDF 12 158 kB)
Jaké typy údajů jsou využívány pro tvorbu vzdělávací politiky? Jaké jsou podobnosti a rozdíly mezi přístupy evropských zemí k využívání informací? A jaké existují podpůrné mechanismy na podporu tvorby politických opatření založené na datech? Právě na tyto otázky odpovídá studie Eurydice Support Mechanisms for Evidence-based Policy-Making in Education.
Zobrazit (PDF 1 306 kB)
Stručný přehled hlavních poznatků tematické zprávy
Zobrazit (PDF 1 145 kB)
Studie Tělesná výchova a sport ve školách v Evropě informuje o klíčových otázkách a společných cílech v oblasti tělesné výchovy a sportu ve 30 evropských zemích. Jde o první pokus Evropské komise o zmapování stavu a role tělesné výchovy ve školách napříč evropskými zeměmi.
Zobrazit (PDF 11 894 kB)
Studie Physical Education and Sport at School in Europe informuje o klíčových otázkách a společných cílech v oblasti tělesné výchovy a sportu ve 30 evropských zemích. Jde o první pokus Evropské komise o zmapování stavu a role tělesné výchovy ve školách napříč evropskými zeměmi.
Zobrazit (PDF 5 191 kB)