Zobrazeno 8 z 8 dokumentů
Seřadit:
  • Od nejnovějších
  • Od nejstarších
  • Abecedně
Jaká vzdělávací politika má potenciál ovlivnit výsledky studentů v matematice a přírodních vědách? Přinášíme překlad hlavních zjištění studie věnované výuce matematiky a přírodních věd na školách v Evropě.
Zobrazit (PDF 2 815 kB)
Jaká vzdělávací politika má potenciál ovlivnit výsledky studentů v matematice a přírodních vědách?

Studie se zabývá tím, co orgány školské správy napříč Evropou dělají pro posílení motivace žáků učit se matematiku a přírodní vědy, zlepšení dosahovaných výsledků a jak pomáhají těm, kteří v těchto předmětech zaostávají.
Zobrazit (PDF 12 158 kB)
Stručný přehled hlavních poznatků tematické zprávy
Zobrazit (PDF 1 288 kB)
Stručný přehled hlavních poznatků tematické zprávy
Zobrazit (PDF 761 kB)
Se zvýšeným důrazem na hodnoty jako mír, rovnost a lidská práva se v mnoha evropských zemích v posledních letech dostává do popředí zájmu výchova k občanství. Co by měla výchova k občanství zahrnovat? Jak je vyučována? Jak jsou vzděláváni učitelé a jaké podpory se jim dostává? Těmito a dalšími otázkami se zabývá studie Citizenship Education at School in Europe – 2017. Zkrácená verze studie, tzv. Eurydice Brief, je dostupná také v češtině.
Zobrazit (PDF 7 264 kB)
Rok po vydání Pařížské deklarace vyvstává otázka, jak se evropské země v rámci svých národních vzdělávacích politik vypořádaly s cíli, které definovala. Odpověď přináší nová zpráva Eurydice, shrnující nejnovější vývoj v oblasti vzdělávání v jednotlivých evropských zemích v návaznosti na přijetí Pařížské deklarace. Zaměřuje se na různé druhy zavedených opatření, a to na všech vzdělávacích úrovních.
Zobrazit (PDF 3 297 kB)