Již potřetí v řadě udělujeme úspěšným projektům realizovaným prostřednictvím programů spravovaných Domem zahraniční spolupráce cenu DZS. V publikaci najdete všechny vítězné projekty v deseti kategoriích podle sektoru vzdělávání a programu, v jehož rámci byly na cenu nominovány. Dále představujeme také nominované projekty. Odborná porota oceňovala především jejich kvalitu, originalitu, inovativnost a dopady na účastníky projektů, zapojené instituce i na místní komunitu.
Cílem publikace pro učitele mateřských, základních a středních škol je představit možnosti jak lze propojit mezinárodní projekty a výuku robotiky, kódování a základů programování. Publikace představuje příklady úspěšných projektů eTwinning a Erasmus+, které se těmto tématům věnovaly, a přináší také informace o dalších zajímavých národních i evropských iniciativách. Součástí je také 15 konkrétních námětů na výukové aktivity.
Cílem publikace je poskytnout čtenářům inspiraci při vytváření strategických partnerství Erasmus+ ve vysokoškolském vzdělávání. Přestavuje nejen základní pravidla pro vytváření projektů, ale provede celým projektovým cyklem a představí několik úspěšně realizovaných projektů. Publikace zároveň nabízí také tipy a návody, jak se v projektových žádostech vyhnout častým chybám a nedorozumění.
Among others: Rozvoj interkulturní kompetence ve vzdělávání
Tato publikace vás seznámí mezinárodním projektem Among Others (AO) . Představuje kontext naší dosavadní práce a našich zkušeností a nabízí rozcestník na další zajímavé zdroje v této oblasti. U čtenářek a čtenářů předpokládáme orientaci a praktickou zkušenost v NFV v mezinárodním či interkulturním kontextu.
Tato příručka pro management mobilit programu Erasmus+ vysokoškolského vzdělávání vychází z Výzvy k předkládání návrhů projektů Erasmus+ 2019 (Erasmus+ Call for proposals 2019) a Příručky k programu Erasmus+ 2019 (Erasmus+ Programme Guide 2019).
Střednědobé hodnocení využívání ECVET v rámci programu Erasmus+
Cílem této publikace je shrnout dosažené výsledky implementace ECVET, posoudit je, identifikovat jejich pozitivní a negativní rysy a navrhnout záměry v implementaci ECVET pro příští léta.
Mid-Term Evaluation of hte Use of ECVET within the Erasmus+ Programme
The aim of this publication is to summarize the results achieved during the implementation of ECVET, to assess them, to identify their positive and negative aspects, and to...
Publikace je určena zkušeným i nezkušeným předkladatelům projektů Erasmus+ v oblasti neformálního vzdělávání mládeže, kteří cílí na participační aspekty práce s mládeží.
Sociální začleňování v projektech programu Erasmus+ mládež
Tato publikace zkoumá sociální začleňování a uvádí příklady inkluzivních projektů programu Erasmus+ mládež. Součástí publikace jsou také zajímavé statistiky vzešlé z výzkumné sítě RAY.