Zobrazeno 18 z 26 dokumentů
Seřadit:
  • Od nejnovějších
  • Od nejstarších
  • Abecedně
Překlad hlavních zjištění třetího vydání studie Key data on early childhood education and care in Europe, která přináší hloubkovou analýzu prostředí vzdělávání a péče v raném dětství v 37 evropských zemích – od přístupů, přes vývoj za posledních deset let až po současné trendy.
Zobrazit (PDF 3 708 kB)
Třetí vydání studie Key data on early childhood education and care in Europe.

Hloubková analýza prostředí vzdělávání a péče v raném dětství v 37 evropských zemích – přístupy, vývoj za posledních deset let i současné trendy. Náhled na dostupnost vzdělávání a péče, správu, financování, personálního obsazení, kurikulum, zajišťování kvality a nově také na inkluzi, pracovní podmínky zaměstnanců a jejich platy.
Zobrazit (PDF 13 944 kB)
Pravidelně aktualizovaná zpráva System-level indicators on education and training systems in Europe (dříve Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe) přináší přehled ukazatelů vývoje politiky v oblasti vzdělávání a odborné přípravy v evropských zemích – nově v podobě interaktivního webového nástroje.

Dílčí část věnovaná vzdělávání a péči v raném dětství zkoumá, jak jsou na tom evropské země, pokud jde o právo na finančně dostupné kvalitní vzdělávání a péči v raném dětství pro všechny děti.
Zobrazit (PDF 226 kB)
Překlad studie Validation of non-formal and informal learning in higher education in Europe, která zkoumá, zda a do jaké míry systémy vysokoškolského vzdělávání v Evropě uznávají a validují výsledky neformálního a informálního učení.
Zobrazit (PDF 1 014 kB)
Tato zpráva Eurydice zkoumá, zda a do jaké míry systémy vysokoškolského vzdělávání v Evropě uznávají a validují výsledky neformálního a informálního učení. Na základě řídicích dokumentů a cílů EU stanovených v rámci Boloňského procesu zpráva zkoumá uznávání neformálního a informálního učení jako alternativní přístupové cesty ke vzdělání a způsobu, jak splnit požadavky ve vysokoškolském studiu. Kromě toho se publikace zabývá i typy vzdělávacích aktivit, které lze validovat, a mechanismy zajišťování kvality, o něž se praxe uznávání a potvrzování opírá.

Zpráva zahrnuje 37 vzdělávacích systémů, které jsou součástí sítě Eurydice, a obsahuje kvalitativní údaje za akademický rok 2023/2024.
Zobrazit (PDF 7 286 kB)
Pravidelně aktualizovaná zpráva Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe přináší přehled strukturálních ukazatelů vývoje politiky v oblasti vzdělávání a odborné přípravy v evropských zemích.

Tato dílčí zpráva věnovaná vzdělávání a péči v raném dětství zkoumá, jak jsou na tom evropské země, pokud jde o právo na finančně dostupné kvalitní vzdělávání a péči v raném dětství pro všechny děti.
Zobrazit (PDF 4 101 kB)
Pravidelně aktualizovaná studie Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe zahrnuje v roce 2022 více než 30 strukturálních ukazatelů vývoje politiky v oblasti vzdělávání a odborné přípravy v evropských zemích, přehled hlavních reforem v těchto oblastech od roku 2015 a zcela nový soubor ukazatelů digitálních kompetencí.
Zobrazit (PDF 4 390 kB)
Jak usnadnit účast na vzdělávání a odborné přípravě dospělým s nízkou úrovní základních dovedností nebo s nízkou kvalifikací?

Přinášíme překlad hlavních zjištění studie věnované vzdělávání dospělých v Evropě.
Zobrazit (PDF 2 923 kB)
Pravidelně aktualizovaná studie Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe zahrnuje v roce 2021 více než 20 strukturálních ukazatelů vývoje politiky v oblasti vzdělávání a odborné přípravy v evropských zemích.
Zobrazit (PDF 1 712 kB)
Jak usnadnit účast na vzdělávání a odborné přípravě dospělým s nízkou úrovní základních dovedností nebo s nízkou kvalifikací? Právě na tuto otázku se snaží odpovědět studie Eurydice Adult education and training in Europe: Building inclusive pathways to skills and qualifications.
Zobrazit (PDF 12 219 kB)
Pravidelně aktualizovaná studie Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe zahrnuje více než 30 strukturálních ukazatelů vývoje politiky v oblasti vzdělávání a odborné přípravy v jednotlivých evropských zemích.
Zobrazit (PDF 5 185 kB)
Pravidelně aktualizovaná studie Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe zahrnuje více než 30 strukturálních ukazatelů vývoje politiky v oblasti vzdělávání a odborné přípravy v jednotlivých evropských zemích.
Zobrazit (PDF 3 144 kB)
K tématu předškolního vzdělávání, jemuž se věnovala již v minulosti, se síť Eurydice vrací studií Key Data on Early Childhood Education and Care in Europe – 2019 Edition.

Shrnutí hlavních zjištění tematické zprávy, tzv. Eurydice Brief, je dostupný také v češtině.
Zobrazit (PDF 3 468 kB)
Pravidelně aktualizovaná studie Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe zahrnuje více než 30 strukturálních ukazatelů vývoje politiky v oblasti vzdělávání a odborné přípravy v jednotlivých evropských zemích.
Zobrazit (PDF 1 352 kB)
Pravidelně aktualizovaná studie Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe zahrnuje více než 30 strukturálních ukazatelů vývoje politiky v oblasti vzdělávání a odborné přípravy v jednotlivých evropských zemích.
Zobrazit (PDF 1 303 kB)
Pravidelně aktualizovaná studie Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe zahrnuje více než 30 strukturálních ukazatelů vývoje politiky v oblasti vzdělávání a odborné přípravy v jednotlivých evropských zemích.
Zobrazit (PDF 7 606 kB)