16. číslo časopisu Krajiny češtiny, který vychází jedenkrát ročně v rámci Programu podpory českého kulturního dědictví v zahraničí. Časopis slouží jako komunikační platforma především ke sdílení informací, metod a přístupů k výuce napříč spektrem učitelů u krajanských komunit a lektorů českého jazyka a literatury na zahraničních vzdělávacích institucích.
Představujeme vám mimořádné projekty z programů DZS, které byly v letošním šestém ročníku nominovány na Cenu DZS 2023. Oceňujeme v nich přístup k inovacím ve vzdělávání a podporu inkluze, udržitelnosti a participace. Tyto projekty posouvají organizace v rámci digitalizace nebo mají významný dopad na celou oblast internacionalizace i na individuální účastníky.
Jak souvisí uspořádání školní třídy s výukovými aktivitami, které se v ní odehrávají? Představení flexibilního uspořádání prostoru s využitím digitálních technologií pro podporu učení.
Navrhni svůj projekt: Finanční podpora neformálního vzdělávání v kostce
V rukou právě držíte publikaci, jejímž cílem je shrnout dotační možnosti pro organizace, které se zaměřují na vzdělávání mladých lidí, pracovníků s mládeží, či pro mladé nadšence, kteří by rádi realizovali vlastní projekt a přispěli tak k lepšímu fungování svého okolí.
Publikace je určena zkušeným i nezkušeným předkladatelům projektů Erasmus+ v oblasti neformálního vzdělávání mládeže, kteří cílí na participační aspekty práce s mládeží.
Sociální začleňování v projektech programu Erasmus+ mládež
Tato publikace zkoumá sociální začleňování a uvádí příklady inkluzivních projektů programu Erasmus+ mládež. Součástí publikace jsou také zajímavé statistiky vzešlé z výzkumné sítě RAY.