Study in the Czech Republic a Czech Republic Alumni mají novou vizuální identitu

JT, DZS

Study in the Czech Republic

Nová vizuální identita lépe odpovídá nedávno vytvořené strategii značky STUDY IN.

Iniciativa Study in the Czech Republic a program Czech Republic Alumni přichází s novou vizuální identitou, která lépe odpovídá nedávno vytvořené strategii značky STUDY IN a její komunikaci. Ta má být chytrá a důvěryhodná a zároveň i kamarádská a vstřícná.

Základem modernizovaného vizuálu jsou loga, která se skládají ze dvou překrývajících se nepravidelných tvarů v českých národních barvách doplněných nápisem Study in the Czech Republic, resp. Czech Republic Alumni. Obě loga navíc k sobě vzájemně odkazují, takže je patrná provázanost obou aktivit. „Fluidní“ tvary navázané na loga jsou rovněž používány v grafických aplikacích.

Inovovaný „fluidní“ vizuální styl bude do všech materiálů STUDY IN a Czech Republic Alumni implementován postupně s přípravou nových podkladů pro veletrhy či kampaně. Mezinárodnímu publiku pak bude nové logo oficiálně představeno na konci září na konferenci EAIE 2021, největším evropském fóru profesionálů zabývajících se internacionalizací vysokého školství.

STUDY IN nová identita