Chceš být aktivní ve své komunitě? Máš zájem načerpat zkušenosti, naučit se nové věci a zlepšit svoje postavení na trhu práce? Chceš se realizovat a inspirovat ostatní? Vytvoř solidární projekt!
Úvod do neformálního vzdělávání 2: skupina a učení
Tato publikace směřuje všem, kteří se zajímají o neformální vzdělávání a práci s mládeží, proces učení i práci se skupinami. Slouží jako podpora pracujících s mládeží v jejich aktivitách, ať už se jedná o odpolední zájmové činnosti, letní tábory nebo výměny mládeže.
Již potřetí v řadě udělujeme úspěšným projektům realizovaným prostřednictvím programů spravovaných Domem zahraniční spolupráce cenu DZS. V publikaci najdete všechny vítězné projekty v deseti kategoriích podle sektoru vzdělávání a programu, v jehož rámci byly na cenu nominovány. Dále představujeme také nominované projekty. Odborná porota oceňovala především jejich kvalitu, originalitu, inovativnost a dopady na účastníky projektů, zapojené instituce i na místní komunitu.
Cílem publikace pro učitele mateřských, základních a středních škol je představit možnosti jak lze propojit mezinárodní projekty a výuku robotiky, kódování a základů programování. Publikace představuje příklady úspěšných projektů eTwinning a Erasmus+, které se těmto tématům věnovaly, a přináší také informace o dalších zajímavých národních i evropských iniciativách. Součástí je také 15 konkrétních námětů na výukové aktivity.
Among others: Rozvoj interkulturní kompetence ve vzdělávání
Tato publikace vás seznámí mezinárodním projektem Among Others (AO) . Představuje kontext naší dosavadní práce a našich zkušeností a nabízí rozcestník na další zajímavé zdroje v této oblasti. U čtenářek a čtenářů předpokládáme orientaci a praktickou zkušenost v NFV v mezinárodním či interkulturním kontextu.
Střednědobé hodnocení využívání ECVET v rámci programu Erasmus+
Cílem této publikace je shrnout dosažené výsledky implementace ECVET, posoudit je, identifikovat jejich pozitivní a negativní rysy a navrhnout záměry v implementaci ECVET pro příští léta.
Publikace je určena zkušeným i nezkušeným předkladatelům projektů Erasmus+ v oblasti neformálního vzdělávání mládeže, kteří cílí na participační aspekty práce s mládeží.