Webinář EPALE: Od jasného zadání ke skutečným výsledkům vzdělávání

EPALE

Anotace:
Jak často Vám účastníci první větou na kurzu řeknou, že neví, proč tam jsou a co si mají odnést? Jak často je Váš seminář jen plácnutím do vody bez návaznosti před i po jeho realizaci?
Jak může lektor/obchoďák tlačit na smysluplnost semináře skrze poctivou práci na straně zadavatele? Představím Vám (ze svého pohledu) ideální průběh rozvoje zaměstnance na mém kurzu. A předám zkušenosti, jak se mu alespoň přiblížit. Ve finále budeme sdílet a hledat způsoby práce se zadavateli, které napomáhají zvýšit efekt našich rozvojových projektů.

Lektor:
Karel Štefl vystudoval rekreologii na FTK UP Olomouc. V roce 2012 úspěšně ukončil 550 hodin Sebezkušenostního výcviku v integrativní psychoterapii. Od roku 2006 pracoval jako projektový manažer u firem Attri, s.r.o., Apro2outdoor, Centrum andragogiky. Spoluvlastní a řídí vzdělávací firmu PROakce s.r.o. Je lektorem měkkých dovedností a osobnostního rozvoje, pedagog zážitkové pedagogiky s akreditovanou licencí, instruktor lanových aktivit I. třídy, instruktor vodní turistiky, lezení na cvičných skalách, plavčíkem. Především se však věnuje motivaci druhých k rozvojové změně. Jeho programy vedou ke změně úhlu pohledu, sebereflexi a rozvojovému zamyšlení.

Komu je událost určena
  • Odborníci ve vzdělávání
  • Učitelé a zaměstnanci škol
  • Absolventi
  • Pracovníci s mládeží