Webinář EPALE: Jak správně pečovat o zákazníky

EPALE

Název:
Jak správně pečovat o zákazníky

Obsah:
Zákaznická péče je nedílnou součástí každé profese a každého podnikání. Není to pouze odpovídání na dotazy zákazníkům. Ale vše, co si o vás zákazníci myslí, mohou přečíst a jak si u vás dokáží nakoupit. Na webináři si ukážeme řadu příkladů skvělého prozákaznického přístupu, stejně tak i odstrašující příklady, jak to nedělat. Poodhalím vám, jak velmi příjemnou a nenásilnou formou zákazníkům prodat. Není to žádné nucení něčeho, co nechtějí, ale velmi jemná a příjemná pomoc. Dám vám ukázky, jak na to. Zákaznická péče je něco, co tu bude s námi vždy. Marketingové metody se neustále mění, sociální sítě střídají. Ale potřeby zákazníků jsou stále stejné. Já vás na ně připravím.

Lektor:
Mário v minulosti úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů. Základem každého projektu vždy byla orientace na zákazníka a skvělá zákaznická péče. Své znalosti a zkušenosti nyní aplikuje při vývoji aplikace SupportBox, která slouží ke zjednodušení komunikace se zákazníky skrze e-mail, live chat, telefon a sociální sítě. Přednáší a školí zlepšování zákaznické péče ve firmách. Jeho cílem a také firemní vizí je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 firem v ČR. Je autorem knihy Jak na skvělou zákaznickou péči, pořádá konferenci SupportDay a Školení podpory.

Komu je událost určena
  • Odborníci ve vzdělávání
  • Pracovníci s mládeží
  • Učitelé a zaměstnanci škol
  • Absolventi