Wellbeing ve školách IN eTwinning odkazuje na životní pohodu, zdravý duševní i fyzický stav. Projekty zabývající se tímto tématem ukazují možnost, jak ve škole zažívat životní spokojenost a úspěch.
Stipendijní nabídka Akademické informační agentury (AIA) určená studentům, pedagogům a akademickým pracovníkům aktuálně působícím na veřejných vysokých školách v Česku.
16. číslo časopisu Krajiny češtiny, který vychází jedenkrát ročně v rámci Programu podpory českého kulturního dědictví v zahraničí. Časopis slouží jako komunikační platforma především ke sdílení informací, metod a přístupů k výuce napříč spektrem učitelů u krajanských komunit a lektorů českého jazyka a literatury na zahraničních vzdělávacích institucích.
Představujeme vám mimořádné projekty z programů DZS, které byly v letošním šestém ročníku nominovány na Cenu DZS 2023. Oceňujeme v nich přístup k inovacím ve vzdělávání a podporu inkluze, udržitelnosti a participace. Tyto projekty posouvají organizace v rámci digitalizace nebo mají významný dopad na celou oblast internacionalizace i na individuální účastníky.
Stipendijní nabídka Akademické informační agentury (AIA) určená studentům, pedagogům a akademickým pracovníkům aktuálně působícím na veřejných vysokých školách v České republice.
15. číslo časopisu Krajiny češtiny, který vychází jedenkrát ročně v rámci Programu podpory českého kulturního dědictví v zahraničí. Časopis slouží jako komunikační platforma především ke sdílení informací, metod a přístupů k výuce napříč spektrem učitelů u krajanských komunit a lektorů českého jazyka a literatury na zahraničních vzdělávacích institucích.
Evropská komise vybrala pro rok 2022 téma Naše budoucnost – krásná, udržitelná, společná. Brožura představuje projekty, které ukazují, jak lze pomocí mezinárodní online spolupráce eTwinning obohatit výuku o témata, která jsou obzvláště v této době klíčová.
14. číslo časopisu Krajiny češtiny, který vychází jedenkrát ročně v rámci Programu podpory českého kulturního dědictví v zahraničí. Časopis slouží jako komunikační platforma především ke sdílení informací, metod a přístupů k výuce napříč spektrem učitelů u krajanských komunit a lektorů českého jazyka a literatury na zahraničních vzdělávacích institucích.
Již počtvrté v řadě vám předkládáme sborník výjimečných počinů na poli mezinárodního vzdělávání, které se v českém prostředí urodily za poslední rok. Již tradičně jsme vybrali ty nejlepší z projektů spolupráce, výjezdů, dobrovolnictví a dalších aktivit v sedmi programech a sítích, které Dům zahraniční spolupráce spravuje, a nechali odbornou porotu posoudit, které z nich si zaslouží Cenu DZS za mimořádný přínos českému vzdělávání. Na následujících stránkách vám představujeme nejen vítěze, ale celkem 66 úspěšných projektů organizací, institucí i výjezdů jednotlivců, neboť věříme, že i jejich aktivity si zaslouží vaši pozornost.
13. číslo časopisu Krajiny češtiny, který vychází jedenkrát ročně v rámci Programu podpory českého kulturního dědictví v zahraničí. Časopis slouží jako komunikační platforma především ke sdílení informací, metod a přístupů k výuce napříč spektrem učitelů u krajanských komunit a lektorů českého jazyka a literatury na zahraničních vzdělávacích institucích.
Již potřetí v řadě udělujeme úspěšným projektům realizovaným prostřednictvím programů spravovaných Domem zahraniční spolupráce cenu DZS. V publikaci najdete všechny vítězné projekty v deseti kategoriích podle sektoru vzdělávání a programu, v jehož rámci byly na cenu nominovány. Dále představujeme také nominované projekty. Odborná porota oceňovala především jejich kvalitu, originalitu, inovativnost a dopady na účastníky projektů, zapojené instituce i na místní komunitu.
Cílem publikace pro učitele mateřských, základních a středních škol je představit možnosti jak lze propojit mezinárodní projekty a výuku robotiky, kódování a základů programování. Publikace představuje příklady úspěšných projektů eTwinning a Erasmus+, které se těmto tématům věnovaly, a přináší také informace o dalších zajímavých národních i evropských iniciativách. Součástí je také 15 konkrétních námětů na výukové aktivity.