Zobrazeno 9 z 9 dokumentů
Seřadit:
  • Od nejnovějších
  • Od nejstarších
  • Abecedně
Příběhy spolupráce s Norskem, Islandem a Lichtenštejnskem
Zobrazit (PDF 8 472 kB)
Ceny DZS 2023

Ceny DZS 2023

Představujeme vám mimořádné projekty z programů DZS, které byly v letošním šestém ročníku nominovány na Cenu DZS 2023. Oceňujeme v nich přístup k inovacím ve vzdělávání a podporu inkluze, udržitelnosti a participace. Tyto projekty posouvají organizace v rámci digitalizace nebo mají významný dopad na celou oblast internacionalizace i na individuální účastníky.
Zobrazit (PDF 20 038 kB)
Program Erasmus+ vzdelavani dospelych obalka

Program Erasmus+ vzdělávání dospělých

Příklady dobré praxe evropské spolupráce v oblasti vzdělávání dospělých
Zobrazit (PDF 1 221 kB)
Erasmus mix chutí aneb Moje Erasmus kuchařka (obálka)

Erasmus mix chutí aneb Moje Erasmus kuchařka

Kuchařka vznikla z příspěvků od vysokoškolských studentů do soutěže Erasmus Label z roku 2016.
Zobrazit (PDF 2 412 kB)
Krajiny češtiny 2017 (obálka)

Krajiny češtiny 2017

Deváté číslo ročenky vydávané v rámci programu na podporu českého kulturního dědictví.
Zobrazit (PDF 12 444 kB)
Bilaterální spolupráce – MAPA, Norské fondy a fondy EHP

Bilaterální spolupráce – MAPA, Norské fondy a fondy EHP

Mapa zapojení zahraničních vysokých škol do programu Spolupráce škol a stipendia (CZ07) dle typů spolupráce.
Zobrazit (PDF 842 kB)
Bilaterální spolupráce krok za krokem, Norské fondy a fondy EHP (obálka)

Bilaterální spolupráce krok za krokem, Norské fondy a fondy EHP

Program Spolupráce škol a stipendia (CZ07) – zkušenosti příjemců od navázání partnerství po jeho implementaci a udržitelnost.
Zobrazit (PDF 4 187 kB)
Norské fondy - kompendium projektů (obálka publikace)

Kompendium projektů Norské fondy a fondy EHP

Kompendium projektů představuje 77 projektů podpořených v rámci čtyř výzev vyhlášených v letech 2014 a 2015.
Zobrazit (PDF 2 587 kB)
Češi ve světě 3

Češi ve světě 3 - Austrálie

8 výjimečných životních příběhů českých krajanů z Austrálie.
Zobrazit (PDF 1 899 kB)