Zobrazeno 9 z 9 dokumentů
Seřadit:
  • Od nejnovějších
  • Od nejstarších
  • Abecedně
Czech Higher Education 2024
Zobrazit (PDF 2 898 kB)
Představujeme vám mimořádné projekty z programů DZS, které byly v letošním šestém ročníku nominovány na Cenu DZS 2023. Oceňujeme v nich přístup k inovacím ve vzdělávání a podporu inkluze, udržitelnosti a participace. Tyto projekty posouvají organizace v rámci digitalizace nebo mají významný dopad na celou oblast internacionalizace i na individuální účastníky.
Zobrazit (PDF 20 038 kB)
Úspěšné projekty mezinárodního vzdělávání 2019

Úspěšné projekty mezinárodního vzdělávání 2019

Inspirující projekty v mezinárodním vzdělávání v programech Erasmus+, eTwinning, Euroguidance, CEEPUS a Study in the Czech Republic.
Zobrazit (PDF 9 515 kB)
Brožura Czech Higher Education je určena především zástupcům zahraničních vysokých škol zajímajících se o spolupráci českými institucemi. Dozví se v ní, jak funguje český vzdělávací systém, současné trendy v internacionalizaci nebo možnosti spolupráce pro tvorbu nových či prohloubení stávajících mezinárodních partnerství.
Zobrazit (PDF 2 644 kB)
Krajiny češtiny 2019

Krajiny češtiny 2019

11. číslo ročenky, která slouží jako komunikační platforma především ke sdílení informací, metod a přístupů k výuce napříč spektrem učitelů u krajanských komunit a lektorů českého jazyka a literatury na zahraničních vzdělávacích institucích.
Zobrazit (PDF 11 877 kB)
Evropská jazyková cena Label 2019

Evropská jazyková cena Label 2019

Evropská jazyková cena Label 2019. Oceněné projekty.
Zobrazit (PDF 2 344 kB)
Evropská jazyková cena Label 2018

Evropská jazyková cena Label 2018

Ocenění podporuje nové a výjimečné aktivity v jazykovém vzdělávání
Zobrazit (PDF 895 kB)
Češi ve světě 4

Češi ve světě 4 - Chorvatsko

Příběhy krajanů v Chorvatsku, vydáno Programem podpory českého kulturního dědictví v zahraničí
Zobrazit (PDF 2 556 kB)
Krajiny češtiny 2018

Krajiny češtiny 2018

Desáté číslo ročenky vydávané v rámci programu na podporu českého kulturního dědictví.
Zobrazit (PDF 10 956 kB)