Podcast Projektor: O proměnách vzdělávání, rozvoji a řízení zaměstnanců v emoční době

MB, oddělení komunikace a regionální spolupráce

EPALE

Hostem dalšího dílu podcastu Projektor byl František Hroník, psycholog, lektor, kouč a odborník na řízení lidských zdrojů.

František Hroník se k problematice řízení lidských zdrojů dostal zajímavou oklikou. Vystudovaný klinický psycholog na začátku devadesátých let pracoval se sexuálními delikventy v psychiatrické léčebně v Želivě a jak sám říká, pro jeho současné působení v oblasti řízení a vzdělávání manažerů to byla důležitá zkušenost. „Práce v léčebně pro mě byla hluboká zkušenost. Tato psychologická průprava se mi potom vracela třeba i v koučinku,“ vysvětluje Hroník v nejnovějším podcastu Projektor. V něm si o směřování i budoucnosti oblasti řízení lidských zdrojů a vzdělávání ve firmách a institucích povídá s Martinem Dobešem, konzultantem pro inovace a podporu ve vzdělávání a expertem projektu EPALE.

František Hroník. Zdroj fotografie: https://www.facebook.com/hronikfrantisek
František Hroník. Zdroj fotografie: https://www.facebook.com/hronikfrantisek.

Jedním z konceptů, s kterými Hroník ve své odborné činnosti pracuje, je tzv. emoční doba, ve které emoce podstatně vstupují i do veřejného prostoru, politiky nebo právě do řízení organizací a firem. Jak by měli s emocemi moderní management a systém vzdělávání pro zaměstnance pracovat?  Jak se mění role lídra v organizacích? Neměl by se dnešní manažer stát spíše člověkem, který umí naslouchat a rozvíjet talent členů svého týmu? A jakou roli v tom všem hrají koncepty individuální odpovědnosti a „servant leadershipu“?

Pusťte si nejnovější díl Projektoru a dozvíte se více. Zajímají vás příběhy studentů, stážistů, učitelů a dobrovolníků, kteří vyjeli do zahraničí na zkušenou? Nalaďte si náš druhý podcast Za hranicí a už vám ze světa mezinárodního vzdělávání nic neunikne.