Webinář EPALE: Práce s chybou v lektorské praxi

EPALE

Anotace: 

Chybu velmi často vnímáme jako problém nebo průšvih, a to ať jsme v roli lektorů nebo účastníků nebo prostě někoho, kdo se zrovna učí něco nového. Na webináři se zaměříme na to, jak s chybou pracovat tak, aby se stala zdrojem pro (často efektivnější) učení se. Podíváme se na to, kdy a jak v průběhu výuky případné chyby v učení se u účastníků identifikovat a jak s nimi dále aktivně pracovat. Tedy je nejen odstranit, ale udělat z práce s nimi dobrý nástroj, který bude sloužit jak lektorovi tak účastníkům, resp. učícím se jedincům.

Lektorka: Mirka Dvořáková

Mirka je andragožka, která se již více než 20 let zabývá rozvojem a vzděláváním dospělých, a to jako lektorka, vysokoškolská vyučující, metodička a autorka článků a knih zaměřujících se jak na teorii andragogiky, tak na lektorské dovednosti (např. Lektorské minimum). V současné době působí mimo jiné jako vedoucí Akademie profesního a osobního rozvoje Slezské univerzity, redaktorka časopisu Firemní vzdělávání a specialista evaluace.