Vedoucí týmu marketingu a komunikace

Věříme, že zahraniční zkušenosti mění svět i společnost k lepšímu. Proto rozvíjíme vzdělávací programy, díky nimž se může zapojit do mezinárodního dění opravdu každý.

Praha

Pracovní poměr

CO VÁS U NÁS ČEKÁ?

  • Vedení stabilního a zapáleného týmu specialistů marketingu a komunikace;
  • každodenní řízení strategie komunikace a její naplňování;
  • plánování, realizace a vyhodnocování klíčových akcí a dlouhodobých činností organizace;
  • účast na poradách vedení, úzká spolupráce s vedoucími pracovních skupin marketingu a komunikace; spolupráce s kolegy a kolegyněmi napříč celou organizací;
  • budování a posilování značky organizace u široké veřejnosti;
  • komunikace s médii, tiskovým oddělením MŠMT a dalšími organizacemi.

 

JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?

  • Vedl/a jste marketingový a komunikační tým o alespoň 5 členech; jste kreativní, umíte jasně stanovovat priority, zadání a cíle;
  • máte vysokoškolské vzdělání;
  • máte alespoň 5 let zkušenost s tvorbou a realizací marketingových strategií organizace; s tvorbou strategie a obsahového plánu komunikačních nástrojů jako je web, sociální sítě, newslettery, podcasty apod.;
  • jste schopný/á formulovat jasnou a dlouhodobou vizi a dokážete pro ni nadchnout ostatní;
  • dynamičnost a spolupráce s několika týmy na různých úkolech najednou pro vás není problém;
  • velmi dobře se orientujete v on-line i off-line marketingu, umíte analyzovat výsledná data a optimalizovat;
  • aktivně sledujete trendy v oblasti marketingu a PR a přicházíte s novými nápady a řešeními;
  • umíte navrhnout, koordinovat a realizovat vlajkový PR event organizace;
  • máte vysokou míru osobní zodpovědnosti, umíte rozhodovat a pracovat i pod časovým tlakem;
  • máte proklientský přístup s potřebnou mírou asertivity a příjemné vystupování;
  • angličtinu ovládáte na úrovni C1;
  • nevadí vám jezdit na služební cesty po ČR nebo do zahraničí.

 

S ČÍM U NÁS ZAZÁŘÍTE?

  • Máte za sebou úspěch v některé ze známých marketingových soutěží;
  • máte kontakty na média i zkušenost s interní komunikací;
  • oblast mezinárodního vzdělávání a výzkumu je vám blízká;
  • ovládáte MS Teams nebo máte zkušenost s nějakou jeho alternativou;
  • znáte naši organizaci.

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Zajímavou práci, která má smysl a mění společnost i svět k lepšímu;
  • možnost podílet se na strategickém řízení a naplňování poslání organizace;
  • zázemí moderní organizace, která podporuje mezinárodní spolupráci ve vzdělávání;
  • dynamické pracovní prostředí, kde na vás stále čekají nové výzvy;
  • tým nadšených kolegyň a kolegů, kteří žijí svou prací pro marketing a komunikaci v mezinárodním vzdělávání;
  • příjemné pracoviště v historické budově v centru Prahy (náměstí Republiky);
  • pracovní smlouvu na plný úvazek s pružnou pracovní dobou;
  • IT vybavení (notebook, mobilní telefon);
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, 25 dnů dovolené, 5 sick days ročně, možnost občasné práce z domova, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění/MULTISPORT, možnosti prohlubování kvalifikace – školení, kurzy);
  • TERMÍN NÁSTUPU: od března 2022, případně dle dohody.

 

 

 

Zaujali jsme vás? Napište nám!

Pošlete nám životopis v českém jazyce (preferovaný formát Europass) a motivační dopis do 17. 1. 2022 na dzs@teamio.eu. Nezapomeňte uvést název pozice a telefonní kontakt.

Odpovědí na tento inzerát berete na vědomí, že poskytujete DZS jako správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. Vaše osobní údaje budou ze strany DZS zpracovávány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), což je ze strany DZS specifikováno v dokumentech Zásady zpracování osobních údajů a Oznámení pro spolupracující osoby dostupných na webových stránkách DZS (www.dzs.cz).