Vedoucí Sekce komunikační a analytické

Věříme, že zahraniční zkušenosti mění svět i společnost k lepšímu. Proto rozvíjíme vzdělávací programy, díky nimž se může zapojit do mezinárodního dění opravdu každý.

 

Praha

Pracovní poměr

Co vás u nás čeká? 

  • koordinace týmů specialistů na marketing, komunikaci, mezinárodní propagaci, analytiků a ICT
  • každodenní řízení strategie komunikace a marketingu a její naplňování
  • úzká spolupráce s dalšími vedoucími sekcí, s kolegy a kolegyněmi napříč celou organizací; budete součástí vedení organizace
  • plánování, realizace a vyhodnocování klíčových akcí a dlouhodobých činností organizace
  • prostředí mezinárodního vzdělávání, v němž se budete se pohybovat

Jak si vás představujeme? 

  • máte zkušenosti s vedením marketingového nebo komunikačního týmu alespoň po dobu 3 let;
  • jste kreativní, umíte jasně stanovovat priority, zadání a cíle
  • máte vysokoškolské vzdělání
  • máte alespoň 3 roky zkušenost s tvorbou a realizací marketingových strategií
  • máte alespoň 3 roky zkušenost v oblasti mezinárodního vzdělávání
  • jste schopný/á formulovat jasnou a dlouhodobou vizi a dokážete pro ni nadchnout ostatní
  • dynamičnost a spolupráce s několika týmy na různých úkolech najednou pro vás není problém
  • velmi dobře se orientujete v on-line i off-line marketingu, umíte analyzovat výsledná data a optimalizovat
  • aktivně sledujete trendy v oblasti marketingu a PR a přicházíte s novými nápady a řešeními
  • máte vysokou míru osobní zodpovědnosti, umíte rozhodovat a pracovat i pod časovým tlakem
  • je vám vlastní pro-klientský přístup s potřebnou mírou asertivity a příjemné vystupování
  • angličtinu ovládáte na úrovni C1, druhý cizí jazyk výhodou
  • nevadí vám jezdit na služební cesty po ČR, nebo do zahraničí

S čím u nás zazáříte?

  • rozumíte přínosu kvalitativního a kvantitativního výzkumu v oblasti mezinárodního vzdělávání, umíte formulovat výzkumnou otázku (zadání pro výzkum);
  • máte znalost moderních technologií, sledujete trendy v oblasti IT;
  • znáte naši organizaci.

Co vám můžeme nabídnout?

  • zajímavou práci, která má smysl a mění společnost i svět k lepšímu;
  • možnost podílet se na strategickém řízení a naplňování poslání organizace;
  • zázemí moderní organizace, která podporuje mezinárodní spolupráci ve vzdělávání;
  • dynamické pracovní prostředí, kde na vás stále čekají nové výzvy;
  • tým nadšených kolegyň a kolegů, kteří žijí svou prací pro mezinárodní vzdělávání;
  • příjemné pracoviště v historické budově v centru Prahy (náměstí Republiky);
  • pracovní smlouvu s pružnou pracovní dobou;
  • IT vybavení (notebook, mobilní telefon);
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, 25 dnů dovolené, 5 sick days ročně, možnost občasné práce z domova, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění/MULTISPORT, možnosti prohlubování kvalifikace – školení, kurzy)

Termín nástupu: od října 2022, případně dle dohody.

Zaujali jsme vás? Napište nám!

Pošlete nám životopis v českém jazyce (preferovaný formát Europass) a motivační dopis do 14.8.2022 na dzs@teamio.eu. NEZAPOMEŇTE UVÉST: název pozice a telefonní kontakt.

Odpovědí na tento inzerát berete na vědomí, že poskytujete DZS jako správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. Vaše osobní údaje budou ze strany DZS zpracovávány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 obecného nařízení o ochraně osobních údajů, což je ze strany DZS specifikováno v dokumentech Zásady zpracování osobních údajů a Oznámení pro spolupracující osoby dostupných na webových stránkách DZS (www.dzs.cz).