Odborný konzultant České styčné kanceláře pro vzdělávání a výzkum v Bruselu (juniorní pozice)

Jsme česká národní agentura pro mezinárodní vzdělávání a výzkum. Podporujeme zapojení českých institucí do mezinárodních programů.  Poskytujeme informace, data, know-how a inspiraci v oblasti mezinárodní spolupráce a realizace mezinárodních projektů. Reprezentujeme a propagujeme české školství, výzkum a vývoj v zahraničí.

    Brusel

    HPP

    CO VÁS U NÁS ČEKÁ A NEMINE?

    • realizace činností České styčné kanceláře pro vzdělávání a výzkum v Bruselu (CZELO) s možností zaměřovat se na vzdělávací nebo výzkumný segment
    • aktivní získávání informací o tvorbě a dění ve výzkumné či vzdělávací politice EU v Bruselu
    • zajištění pravidelného a včasného přenosu informací k cílovým skupinám v ČR
    • rozvoj a udržování sítě strategických kontaktů a partnerství s institucemi působícími v Bruselu
    • organizační a logistická podpora orgánů státní správy a výzkumných subjektů při výkonu agendy v Bruselu
    • aktivní spolupráce s centrálními orgány státní správy ČR, vzdělávacími a výzkumnými institucemi v ČR, českými subjekty zastoupenými v Bruselu a dalšími relevantními aktéry (instituce EU, partnerské styčné kanceláře, mezinárodní asociace a platformy)
    • zvyšování odborných kapacit českých pracovníků ve výzkumu prostřednictvím stáží a školení
    • pořádání odborných školení a webinářů za účelem zvyšování odborných kapacit českých vzdělávacích institucí v oblasti mezinárodního vzdělávání
    • organizace informačních a propagačních akcí v Bruselu
    • cílený marketing a propagace českých výzkumných/vzdělávacích kapacit
    • šíření výsledků účasti českých institucí v evropských vzdělávacích a výzkumných programech
    • spolupráce na rozvoji a propagaci portfolia služeb a aktivit CZELO, pravidelný monitoring a evaluace realizovaných aktivit

     

    JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?

    • máte ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském stupni
    • orientujete se v problematice mezinárodní spolupráce ve výzkumu a/nebo v problematice mezinárodní spolupráce ve vzdělávání
    • ovládáte angličtinu minimálně na úrovni B2 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky (CEFR)
    • jste ochotní se začít aktivně učit francouzský jazyk
    • aktivně používáte nástroje Microsoft Office 365
    • máte znalost sociálních sítí a schopnost s nimi pracovat (Facebook, Twitter, LinkedIn)
    • máte výborné komunikační, organizační a prezentační dovednosti
    • k práci přistupujete systematicky, zodpovědně a důsledně, orientujete se na výkon a jste odolní vůči stresu

     

    S ČÍM U NÁS ZAZÁŘÍTE?

    • máte pracovní zkušenosti z oblasti mezinárodní spolupráce ve výzkumu (realizace EU projektů FP9 a další) a/nebo ve vzdělávání (realizace projektů Erasmus+ a další)  
    • ovládáte francouzštinu alespoň na úrovni B1 a angličtinu na úrovni C1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky (CEFR)
      • znáte prostředí a potřeby českých vzdělávacích a výzkumných institucí v oblasti mezinárodní spolupráce
      • máte vysoké pracovní nasazení, pozitivní a proklientský přístup
      • jste pečlivá/ý, domýšlíte a dotahujete věci do konce
      • jste samostatný/á, umíte určovat priority a efektivně organizovat práci, rád/a pracujete v týmu
      • máte pracovní zkušenost v mezinárodním prostředí
      • máte chuť učit se novým věcem pro vlastní osobní rozvoj

     

    CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

    • zázemí moderní státní organizace, člena sítě národních agentur zajišťujících mezinárodní spolupráci ve vzdělávání a výzkumu
    • zajímavou a pestrou práci, která má smysl a kde můžete zúročit své zkušenosti a dovednosti
    • platovou třídu 12 dle NV 341/2017 Sb. přílohy č.1, osobní ohodnocení a odměny
    • měsíční náhrady zvýšených životních nákladů v zahraničí dle Nařízení vlády č. 62/1994 Sb., o poskytování náhrad některých výdajů zaměstnancům rozpočtových a příspěvkových organizací s pravidelným pracovištěm v zahraničí
    • příjemné pracoviště v centru Bruselu
    • hrazení zpáteční letenky Brusel-Praha (max. 5x ročně)
    • pružnou pracovní dobu; možnost práce z domova (Brusel)
    • IT vybavení pro flexibilní práci (notebook, mobil)
    • osobní a profesní rozvoj (vzdělávací a rozvojové aktivity, odborná/jazyková školení, teambuilding)
    • účast na akcích pro zaměstnance DZS
    • 25 dnů dovolené ročně
    • 5 sick days ročně
    • termín nástupu ihned/leden 2022

    Zaujali jsme vás? Napište nám!

    ZAUJALI JSME VÁS? Zašlete nám Váš životopis a motivační dopis v českém a anglickém jazyce do 21.10.2021 na dzs@teamio.eu.

    NEZAPOMEŇTE UVÉST: název pozice a telefonní kontakt.

    Odpovědí na tento inzerát berete na vědomí, že poskytujete DZS jako správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. Vaše osobní údaje budou ze strany DZS zpracovávány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 obecného nařízení o ochraně osobních údajů, což je ze strany DZS specifikováno v dokumentech Zásady zpracování osobních údajů a Oznámení pro spolupracující osoby dostupných na webových stránkách DZS (www.dzs.cz).