Asistentka / asistent vedoucí kanceláře ředitele

Věříme, že zahraniční zkušenosti mění svět i společnost k lepšímu. Proto rozvíjíme vzdělávací programy, díky nimž se může zapojit do mezinárodního dění opravdu každý.

Praha

Pracovní poměr

Do týmu kanceláře ředitele hledáme kolegu/kolegyni k zajištění administrativní a organizační podpory ředitele DZS a interní komunikace.

CO VÁS U NÁS ČEKÁ?

  • účast na poradách ředitele a poradách širšího vedení DZS, příprava podkladů na tyto porady a vyhotovování zápisů
  • řízení úkolů vyplývajících z těchto porad – budete samostatně a proaktivně organizovat, koordinovat a řešit zadané úkoly
  • organizování a zajištění výjezdních porad
  • spolupráce při koordinaci procesu Řízení projektů DZS
  • spolupráce při přípravě harmonogramu vybraných průřezových dokumentů
  • zajišťování interní komunikace napříč celou organizací (její plánování, provedení, vyhodnocování a další rozvoj)
  • psaní interních textů na intranet, příspěvků v MS Teams, interního newsletteru
  • správa interního infodesku pro zaměstnance – správa FAQ, telefonické/e-mailové zodpovídání dotazů zaměstnanců k interním procesům v DZS
  • zajišťování administrativních činností, které vyplynou z odborných, poradenských a manažerských aktivit vedoucí kanceláře ředitele

JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?

  • máte zkušenost s prací na obdobné pozici ideálně 2 roky
  • máte vysokoškolské vzdělání
  • ovládáte MS Office, MS Teams, angličtinu minimálně na úrovni B2
  • jste pečlivá/ý, domýšlíte a dotahujete věci do konce
  • jste časově flexibilní, samostatný/á, umíte určovat priority a efektivně organizovat práci
  • máte výborné komunikační dovednosti a nadprůměrnou schopnost navazovat a rozvíjet pozitivní vztahy vně i uvnitř organizace

S ČÍM U NÁS ZAZÁŘÍTE?

  • ovládáte francouzštinu
  • zajímáte se o mezinárodní spolupráci ve vzdělávání
  • rád/a pracujete v týmu
  • pozitivně přistupujete k práci a řešení úkolů
  • máte chuť učit se novým věcem pro vlastní osobní rozvoj
  • máte zkušenosti s psaním textů

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • zajímavou práci, která má smysl
  • zázemí moderní dynamické organizace působící v oblasti mezinárodního vzdělávání
  • příjemné kanceláře v historické budově v centru Prahy (náměstí Republiky)
  • přátelskou atmosféru
  • pracovní smlouvu na plný úvazek
  • pružnou pracovní dobu
  • IT vybavení (notebook, mobilní telefon)
  • osobní rozvoj a vzdělávání
  • 25 dnů dovolené a 5 sick days ročně
  • možnost občasné práce z domova
  • různé typy benefitů

TERMÍN NÁSTUPU:

ihned nebo případně dle dohody.

Zaujali jsme vás? Napište nám!

Zašlete nám Váš motivační dopis a životopis v českém jazyce (preferovaný formát Europass) do 8.7.2022 na dzs@teamio.eu.

Nezapomeňte uvést: název pozice a telefonní kontakt.

Odpovědí na tento inzerát berete na vědomí, že poskytujete DZS jako správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. Vaše osobní údaje budou ze strany DZS zpracovávány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), což je ze strany DZS specifikováno v dokumentech Zásady zpracování osobních údajů a Oznámení pro spolupracující osoby dostupných na webových stránkách DZS (www.dzs.cz).